(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد
(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد

شعردروصف پدرشهید

شعردروصف پدر شهید 


بنال ای نی دلی من  زار  دارم 

به دیده اشک آتش بار دارم 


غم بابای مظلوم و فداکار

شدم از داغ مرگش من عزادار


بنال ای نی که دنیا بی وفاهه

خدا داند که دل بستن گناهه


چقدر خوب است که با ایمان بمیرم

بزیر سایهٔ قرآن بمیرم 


چو مردان غیور و با سخاوت 

که نائل گشته اند و بر شهادت 


به مثل این که بابای شهید است

به دنیا زحمت بی حد کشیده است


به داغ لاله اش نالید و هرشب

فغان و ناله اش بود است و برلب 


همی نالید شهیدم در کجایی

دوچشمم شد سفید هجر جدایی


پسرجان در عزایت من غمینم

چگونه جای تو خالی ببینم


امیدم هست بیایم در جوارت

بخوابم در لحد اندر کنارت


پسرجان سوز قلبم را ندانی

اگر گویم بسوزد هر زبانی


از آن روز که ترا تابوت دیدم

خدا داند کمان آسا خمیدم 


زداغ تو پسر جان مرده بودم 

چقدر قصه عزایت خورده بودم


اگر مردم  مرا اندر کنارش 

نمائید دفن مرا توی مزارش 


که شاید روی زیبایش ببینم

گلی از گلبن رویش بچینم 


صفا داغ جوان درمان ندارد 

جوانمرده به تن او جان ندارد


شاعر قاسم جناتیان قادیکلایی

نظرات 1 + ارسال نظر
آزادمهر غریبی سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 14:23

درود بیکران خدمت شما
آزادمهر غریبی هستم مدیر انجمن ادبی طلوع
بزرگترین انجمن ادبی جنوب ایران
بیش از ده سال سابقه هنری
و سیصد عضو فعال در سراسر ایران

همکاری با :
نهادهای ادبی و هنری
آکادمی رلیانس فرانسه
پژوهشگاه زبان فارسی
مدرسه عالی رسانه ملی
پارک علمی و فناوری بوشهر

حمایت از نویسندگان گمنام
انتشار شعر و داستان در روزنامه ها و چاپ آن در کتاب به صورت رایگان
این یک دعوت نامه است

09164772953

سلام‌ برادربزرگوار ممنون که به ما سر زدید وتشکرازدعوتتون درخدمت حضرتعالی هستیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.