(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد
(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد

شعرمجالس ترحیم-سبک دشتی

شعر مجالس ترحیم(به سبک دشتی)


نشینم من سر راهت بیایی

غم و اندوه و ماتم را زدایی

بیایی و دل محزون ما را

به دیدار جمالت خوش نمایی

نشینم من سر راهت کجایی

چرا دیدار ما دیگر نیایی

نمی بینی شده غم همدم ما

بگو جانا چرا از ما جدایی

سه پنج روزه نشستم تا بیایی

زنم بوسه به دست و پات کجایی

دعایی کن برایم ای وجودم

اگر چه رفته و پیش خدایی

نشینم من سر قبرت به زاری

بریزم اشک ماتم تو کجایی

به جز یک حمد و سوره بر سر خاک

ندارم توشه ای بهرت کجایی

دو چشمانم شده فرش ره تو

امیدم نا امید گشته نیایی

نمی بینی ندارم راه چاره

الا ای چارۂ کارم کجایی

کنم من آ ه و زاری در غم تو

که رفت تا عرش جان من خدایی

دعا کردم شوی مهمان خوبان

به جنت جای تو جانم کجایی

دعا کن ساقی ات محزون نباشد

به جز بر آ ل حیدر یا الهی

شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.