(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد
(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد

شعربرای فراق برادر

شعربرای فراق برادر


برادر پشتم از داغت شکسته

دو چشمونم به خون غم نشسته 

برادر کن نگاهی بر دل من 

ز بعد تو شدم زار و چه خسته


برادر جان نگاه من براهت 

تو رفتی و خدا پشت و پناهت

برون رفته ز کف صبر و قرارم

که بینم من دوباره روی ماهت


گل باغ صفایی ای برادر

تو مهمان خدایی ای برادر

شده قلبم پر از اندوه و ماتم 

ز جمع ما جدایی ای برادر


اگ مردیم  بمیریم هردوتامون 

ببندن سنگ جفتی از برامون 

اگ مردیم بمیریم موسم گل 

گل وبلبل نشینن در عزامون


نه امید وصال تو شبونه

کنم پرواز و من از آشیونه

بیایم تا مزارت ای گل من 

که شاید تو .... برگردی خونه


شبا میگریم از هجرت عزیزم

برایت اشک و از دیده بریزم

تو کردی ناتوانم با فراغت

دگر بابا زجایم برنخیزم


چرا غم ریشه ی جونم گرفته 

چرا غصه گریبونم گرفته

خداوندا چرا از دل ننالم

اجل نور دوچشمونم گرفته


جدایی مو نمیخاستم خدا کرد

نمیدونم کدوم کافر دعا کرد 

نمیدونم خدا کرد یا قضا کرد

به حجران تو مارا مبتلا کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.